Saturday 8 January 2011

Langkah bermula

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Sebenarnya sudah lama saya ingin melatih diri dalam penulisan.Rasa berblog itu sudah lama bertunas di hati.Jari jemari juga sudah terlalu ingin untuk bermain tari tapi apakan daya tuntutan masa saya membuatkan rasa itu di simpan di dasar paling dalam.

Alhamdulillah,di saat minda dan diri di asak dengan tuntutan untuk menghafal dan menghadapi silibus peperiksaan di saat itu juga ALLAH swt mengurniakan saya kekuatan yang luar biasa untuk saya memulakan hasrat hati saya.

Seingat saya,sejak dari thun lepas perasaan ingin menjadi salah satu blogger merupakan azam yang terpahat di hati dan tercatat di lakaran catatan hidup saya..Akhirnya tanggal 9.11.22011 saya berjaya menjadikan hasrat hati saya satu kenyataan.ALHAMDULILLAH.

Harapan saya mudah mudahan dengan kehadiran 'DERAPAN PERJALANAN' ini menjadi medan untuk saya memanfaatkan segala ilmu yang di pelajari dan mampu di sampaikan pada masyarakat agar manfaat itu dapat di rasai dan di hadami bersama.Mudah mudahan juga, penulisan ini menjadi medan amal fardi saya dalam berdakwah serta menjadi coretan kenangan buat bakal generasi akan datang..

No comments:

Post a Comment